Yara klubben

lofav      ie1

Søknadsfrist for leie av hytte på Bjørkøya sommer/skolefereie 2017 er 16.mai 2017. Vennligst benytt søknadsskjema du finner her på våre sider. Alle søkere mottar svar ultimo mai 2017.

Viktig melding til samtlige leietakere: innsjekk fra klokken 15:00 og utsjekk senest klokken 12:00

docxPriser finner du her >>

For fergebestilling og fergetider se www.fergene.no

Velkommen til vakre Bjørkøya!

Hvis du mister jobben eller blir permittert reduseres inntekten din kraftig - kanskje må du klare deg med halve lønna.

Klikk på lenken for mer informasjon: https://www.sparebank1.no/nb/telemark/privat/forsikring/liv-og-helse/arbeidsledighetsforsikring.html

Utleie vinter 2016/2017. Alle nye hytter kan leies gjennom hele vinteren. Nye hytter er 109, 110, 111, 112, 701, Gården og Villaen. Benytt søknadskjema her på våre nettsider dersom du ønsker å leie. Fergetider finnes på www.fergene.no

DSC01170-W450

Det er normal kafedrift i sommersesongen, men utenfor sesong er Kafe Bjørkheim et flott lokale som egner seg godt til selskap som konfirmasjon, barnedåp og bryllup. Ved spørsmål om leie av Kafe, se www.bjorkheimkafe.no eller ta kontakt på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

kafe10-W450

Stikkord om HAF